Архив

Блог

Здравейте,

Казвам се Ива и в момента участвам като ментор в проекта ABLE Mentor. Работя с прекрасно 17-годишно момиче от Кърджали, което се казва Елина и е ученичка в Немската гимназия там. Изключително позитивна, много дейна и социално ангажирана.

В рамките на програмата Ели иска да създаде книжка с кауза, която да бъде органайзер за ученици и да им помага за личностното им развитие. Идеята е средствата от продажбите на книжката да се използват за лечението на дечица с увреждания.

Ели е създала около 25 странички на Canva, но се нуждаем от помощ от професионален графичен дизайнер, който да може да ни съдейства с оформлението на страниците, както и подготовка на предпечатен файл, който да можем да изпратим на печатница.

Ще сме много благодарни, ако някой припознае инициативата и каузата като своя и се включи с творческа помощ :))

Благодаря предварително!

Дизайна ще спомогне по-доброто комуникиране на посланията ни. В момента имаме изготвен първият от поредица доклади, свързани с темите на застъпничество, върху които работим. Предстои ни да завършим още два доклада. Включват pie charts, графики, таблици и други визуализации, които е нужно да се уеднаквят стилово.

Здравейте, бихме искали да ни помогнете с визуалната идентичност на нашата организация, Данни За Добро. Повеч инфо в референциите

Конкретно имаме нужда от
– лого
– палитра цветове (3 основни, 5 допълнителни, които да използваме когато рисуваме графики)
– избор на шрифт (кирлица и латиница) – един по-индивидуален за заглавия, един по-стандартен за текст
Можете да погледнете сайта и фейсбука ни за да се запознаете с типа проекти които правим.
Написал съм че е дългосрочен проект защото имаме амбиция да произвеждаме инфографики и може да се наложи да имаме нужда от екпертно дизайнерско мнение по-често.
Благодаря
НТ

Имаме нужда от изработка на visual identity guide, който да бъде ползвам дългосрочно за целите на фондацията, нашите проекти, визуализация, проекти, инициативи, събития и др.

Разполагаме с 10ина шрифта, към които се придържаме, 3 лога на наши инициативи и още доста информация, имаме насоки като цяло, но имаме нужда това да се оформи в guide, защото в момента информацията е разхъврлена и неконсистентна.

Здравейте,

Сдружение Идеа е социално предприятие, което дава първа работа и менторска подкрепа на младежи израснали без родителска грижа в Социалната Чайна в гр. Варна.

Организацията осъществява дейността си в сграда на три етажа в центъра на града, като на първия етаж (където младежите преимуществено работят) се помещава заведение за хранене (тип бистро), на втория етаж управляваме конферентна зала, а на третия споделено работно място.

Предмет на настоящия проект е етаж 1, където се помещава т.нар. чаен салон. Основана преди 5 години Чайната е била замислена като заведение за предлагане на топли напитки, с акцент върху многообразните видове чай.

В края на 2018 г. с помощта на проектно финансиране и заети средства се създава и оборудва кухня. Оттогава е минало повече от една година, но за съжаление кухнята не само че не спомага за повишаване на оборотите на Чайната, а напротив – генерира повече загуби по много причини. След направена анкета сред бивши, настоящи и бъдещи клиенти се установи, че хората не асоциират мястото като такова за хранене, а само като кафене. Името Социална Чайна не предизвиква желание у клиентите да дойдат и да хапнат нещо интересно, даже напротив – някои непознати хора си мислят, че мястото е предназначено само за социално слаби и питат дали е отворено за свободна консумация.

Поради тази причина, смятам, че е наложително промяна на имиджа на етаж 1, за да може да привлича повече клиенти и по този начин да гарантира стабилност на заетостта на целевата ни група и устойчивост на организацията като цяло. Както споменах по-горе, създаването на заведение за хранене без експертизата и знанието как точно да се управлява компрометира дейността на цялата организация и застрашава социалното предприятие с фалит. Разбира се, предприели сме много други стъпки, за да променим това, като например назначаване на професионални готвачи, създаване на стандарти на работа, качество на изходните изделия, оптимизация на веригата за доставки и т.н., но имиджа остава съществена част от нещата които трябва да променим.

Целта е не да обезличаваме досега постигнатото, а само да актуализираме името на етаж 1 с реално предлаганите там услуги, а именно дневно меню, вечерни събития в храна и напитки, уикенд брънч и т.н. Желанието ни е да се измисли актуално, модерно, разпознаваемо име и лого заведението за хранене, така че да привлече клиенти, да създаде правилните очаквания у тях. В същото време ……ново име на заведението… by the Social Teahouse трябва да се запази, защото Чайната далеч не е просто един ресторант.

В тази връзка имаме нужда от помощ за дизайн на ново лого и рекламни материали.

С поздрав,
Десислава Джипова

Сдружение “Седем” е организация с нестопанска цел, която работи в областта на киното. Всяка година подготвяме годишен отчет, който е нещо като наша визитка – презентация в pdf със снимки и описание по какво сме работили. Документът е публичен. Дизайнерката ни в момента не е на линия и не знаем кога ще се завърне, така че търсим някой, който да ни съдейства по спешно, с възможност да развием дългосрочно партньорство.

Търсим основната визуална идентичност на кампанията „Ние броим врабчетата“ 2020 г. и ключова визия за тазгодишната кампания. Впоследствие ние ще адаптираме ключовата визия за различните канали за комуникация на кампанията.

Бихме искали да се доближим до дизайна от първите две години, когато използвахме едно от Радичковите врабчета. Тази година направихме конкурс за емблема на кампанията и избрахме една симпатична и стилизирана рисунка, която обаче би могла да се модифицира, така че да се получи още по-добър визуално и запомнящ се символ.

Дизайнът, който търсим, на база рисунката, която искаме да използваме трябва да се синхронизира и с използвания към момента за целите на кампанията шрифт.

Бихме искали да се придържаме към използването на максимум два цвята. По възможност черен и жълт или черен и оранжев, но сме отворени и за други цветови комбинации, ако дизайнера има друго виждане.

Leader Talks е единственият в България шоу формат, в който лидери предизвикват лидери. Много повече от ежемесечни срещи, Leader Talks изгражда общност от лидери, които са двигателите на положителната промяна в България и които движат екосистемата ни чрез създаването на нови бизнеси, обмяната на опит и представянето на правилните ролеви модели. Наш приоритет е да развиваме тази общност, в която доказали се професионалисти и лидери в своята сфера общуват и отговарят на въпросите на всички, интересуващи се от темите за лидерството! Основната ни цел е да си говорим открито и в човешки разговор да разберем повече за опита, живота и професията на всеки наш LeaderTalker. Бягаме от захаросаните презентации, купешките отговори и PR кампаниите на известните личности – в непринудена и неформална обстановка нашите гости реално се докосват до човека, а не до имиджа. Всеки има възможност да зададе въпрос, да се включи в разговора, да изрази мнение и да участва – на стандартното място – в клуб Карусел! Форматът е лесен за помнене: една сцена, двама лидери, вашите въпроси – каним ви да създадем заедно магията на в Leader Talks!

Търсим не просто дизайнер – а активен и буден човек, който, също като нас, вярва в потенциала на младите хора в България и би искал той да се развива. Работата включва адаптацията на стари и създаването на нови визии за social media. На месечна база са ни необходими адаптацията на 10 броя визии + няколко (5-6) нови, които са на кампаниен или друг спорадичен принцип. Можете да разгледате нашата facebook страница и instagram акаунт, за да добиете по-добра представа.

https://facebook.com/leadertalks
https://instagram.com/leadertalks_bg

Бихме искали да си намерим единомислещ човек, с който, ако се харесаме, бихме могли да работим дългосрочно. В момента сме в процес на реогранизация и намиране на бюджет за позиция “creative”, като ще се радваме това да се случи като продължение на добре свършена работа и хармонично стиковане с екипа на Leader Talks :)

Инициативата включва разработване на онлайн платформа за продукти и услуги на граждански организации от цяла България. Всеки от тези продукти и услуги са произведени в подкрепа на каузата, за която съответната организация работи.
Платформата се създава по инициатива на Български център за нестопанско право, съвместно със софтуерна компания.
На този етап е необходимо разработването на лого и визуална идентичност на платфромата, както и промо материали за стартирането на платформата в контекста на предстоящата коледна кампания. Примерно изброяване: лого, илюстриране на процеса по пазаруване с кауза; банери; печатни материали и пр.

Редица научни публикации сочат, че децата са активно ангажирани с проблемите на околната среда, но те провокират у тях чувства на страх, гняв, тъга, безсилие. Наблюдава се и тенденция към дезинформация по отношение на опазването на околната среда и формирани погрешни убеждения сред децата и възрастните.

gEco е образователна екологична игра, която цели не просто да информира децата и възрастните за проблемите на околната среда, но и да ги подкрепи в справянето с чувствата на гняв, тъга, безпомощност и да посочи конкретни действия, които могат да бъдат предприети в реалността. Чрез принципите на игровизацията, психологията и поведенческите науки, gEco подкрепя хората в изграждането на информирани природосъобразни избори, навици и нагласи, отваряйки пространство за забавление, игра, споделяне и учене от опита.

Над 200 деца вече тестваха аналоговата версия на играта, а резултатите са повече от удовлетворяващи! Към момента проектът е на етап, в който създаваме онлайн платформа (уебсайт), която ще дигитализира играта и ще направи участието в нея по-лесно и по-достъпно за по-голям брой деца в България. Има екип от програмисти, които ще се погрижат за изграждането на сайта. Имаме нужда от мотивирани и креативни дизайнери, които ще успеят да създадат привлекателна визия, пасваща на нуждите ни. Стремим се към работа в екип, като сме отворени към различни предложения.

На този етап имаме създадено лого и герой на играта.