Адаптиране имиджа на етаж 1 на Социалната Чайна в гр. Варна

Категория на проекта:
Друго
Дизайнът ще се ползва за целите на:
НПО проект
Краен срок:
Неактивен
Повтаряемост на дизайн процеса:
Еднократен проект
Дизайн бриф:
Здравейте, Сдружение Идеа е социално предприятие, което дава първа работа и менторска подкрепа на младежи израснали без родителска грижа в Социалната Чайна в гр. Варна. Организацията осъществява дейността си в сграда на три етажа в центъра на града, като на първия етаж (където младежите преимуществено работят) се помещава заведение за хранене (тип бистро), на втория етаж управляваме конферентна зала, а на третия споделено работно място. Предмет на настоящия проект е етаж 1, където се помещава т.нар. чаен салон. Основана преди 5 години Чайната е била замислена като заведение за предлагане на топли напитки, с акцент върху многообразните видове чай. В края на 2018 г. с помощта на проектно финансиране и заети средства се създава и оборудва кухня. Оттогава е минало повече от една година, но за съжаление кухнята не само че не спомага за повишаване на оборотите на Чайната, а напротив – генерира повече загуби по много причини. След направена анкета сред бивши, настоящи и бъдещи клиенти се установи, че хората не асоциират мястото като такова за хранене, а само като кафене. Името Социална Чайна не предизвиква желание у клиентите да дойдат и да хапнат нещо интересно, даже напротив – някои непознати хора си мислят, че мястото е предназначено само за социално слаби и питат дали е отворено за свободна консумация. Поради тази причина, смятам, че е наложително промяна на имиджа на етаж 1, за да може да привлича повече клиенти и по този начин да гарантира стабилност на заетостта на целевата ни група и устойчивост на организацията като цяло. Както споменах по-горе, създаването на заведение за хранене без експертизата и знанието как точно да се управлява компрометира дейността на цялата организация и застрашава социалното предприятие с фалит. Разбира се, предприели сме много други стъпки, за да променим това, като например назначаване на професионални готвачи, създаване на стандарти на работа, качество на изходните изделия, оптимизация на веригата за доставки и т.н., но имиджа остава съществена част от нещата които трябва да променим. Целта е не да обезличаваме досега постигнатото, а само да актуализираме името на етаж 1 с реално предлаганите там услуги, а именно дневно меню, вечерни събития в храна и напитки, уикенд брънч и т.н. Желанието ни е да се измисли актуално, модерно, разпознаваемо име и лого заведението за хранене, така че да привлече клиенти, да създаде правилните очаквания у тях. В същото време ……ново име на заведението… by the Social Teahouse трябва да се запази, защото Чайната далеч не е просто един ресторант. В тази връзка имаме нужда от помощ за дизайн на ново лого и рекламни материали. С поздрав, Десислава Джипова
Краен формат на файла:
.psd, .pdf
Референция:

На сайта ни можете да видите сегашното лого: http://thesocialteahouse.bg/, както и да се запознаете с повече информация за Чайната.

Можете да ни намерите и във FB: The Social Teahouse

Имаме и профил в Instagram, Patreon, Google Business

Контакти на поръчителя – (видими само за регистрирани членове)

wpcf-probono-purposes:
pb-npo
wpcf-probono-names:
Десислава Йорданова Джипова
wpcf-probono-organization:
Сдружение Идеа
wpcf-probono-email:
ddzhipova@thesocialteahouse.bg
wpcf-probono-phone:
0888626009
wpcf-probono-reference:
На сайта ни можете да видите сегашното лого: http://thesocialteahouse.bg/, както и да се запознаете с повече информация за Чайната. Можете да ни намерите и във FB: The Social Teahouse Имаме и профил в Instagram, Patreon, Google Business
wpcf-probono-deadline:
1601510400
wpcf-probono-file-format:
.psd, .pdf
wpcf-probono-repeatability:
pb-single