BDG 39 / ДИМО ГАВАНСКИ / Как да предобрим бранд от национална значимост?

В разгара на лятото не пропускайте поредното ъндърграунд БДГ събитие с гост Димитър Гавански. Темата ще е изключително интересна : “Как да предобрим бранд от национална значимост?” Оставяме на теб да се сетиш за кой брандинг / лого ще говорим ;)

КОГА: 11 август / петък /
ЧАС: 19:30 ч.
КЪДЕ: Betahaus
ВХОД: Свободен
Фейсбук събитие.

* Събитието няма да се записва.

КРАТКА БИОГРАФИЯ

Димитър следва архитектура в София и комуникационен дизайн в Дюселдорф, работил е в Германия, Швейцария и Русия за фирми като Interbrand, BBDO Branding и др.
От няколко години е съосновател и ръководител на софийския офис на брандинг агенция INTO.
www.intobranding.com

After party: След самото събиране винаги продължаваме за по бира в близкото заведение ;)

ОРГАНИЗАЦИОННИ ПАРТНЬОРИ

Ralev.com – студио, специализиращо в създаването на корпоративен дизайн и бранд идентичности
Raz.bg – платформа за онлайн магазини под наем за дизайнери-крафтъри

+++

Bulgarian Design Group (BDG, 2007) е група, създадена, за да развива професионалната дизайн сцена в България чрез обмяна на творческо ноу-хау и полезни бизнес практики, както онлайн, така и офлайн.

Групата във Facebook ( www.fb.com/groups/bulgariandesigngroup ) и месечните събития са основaта на тази дизайн общност. Събиранията се правят всеки месец, винаги на 11-то число.
Настроението е неформално. Освен нетуъркинг, всяко събитие има конкретна тема и гост.
Говори се за графичен, уеб дизайн, дизайн на мобилни апликации, анимация, 3D дизайн, дизайн на игри и други креативни теми.

Ако искате да станете член на BDG и да се възползвате от отстъпки към нашите партньори, регистрирайте се тук.

ea_share_count:
{"Facebook":{"share_count":0,"like_count":0,"comment_count":0,"total_count":0},"Twitter":0,"Pinterest":0,"LinkedIn":1,"GooglePlusOne":0,"StumbleUpon":0}
ea_share_count_datetime:
1507059473
ea_share_count_total:
1
custom_permalink:
bdg-39-dimo-gavanski-design

Вашият коментар