BDG 44 / Димитър Петров / Известен или Ефективен
Първият месец на 2018г. идва заедно с 44-та месечна БДГ среща. За да започнем годината по дизайнерски, сме поканили за гост-лектор Димитър Петров. Той е от “батковците” на новото поколение български дигитални дизайнери, които придават облика на родния интернет. Можеш да прочетеш повече за интересния му творчески път в биографичната секцията по-долу.
Темата е “Известен или ефективен през призмата на уеб и интерфейс дизайна”.
Готов ли си да вземеш това, което предлага един колега с много опит?
КРАТКА БИОГРАФИЯ
Димитър (a.k.a. chadomoto) е от “батковците” на новото поколение български дигитални дизайнери, които придават облика на родния интернет. В момента е отговорен за цялостната визия на бранда Tradeo – идентичност, UX, UI на web и мобилни апликации.
Съосновател е и на дизайн студио Amity, където като част от екипа преди години е работил с клиенти като банки, големи софтуерни компании, национални авиолинии, световно известни музиканти, международни списания и др.
Димитър Петров е възпитаник на НХА със специалност „Интериорен и графичен дизайн“. За себе си той разказва, че използва силата на знанието, за да се бори със съвременни проблеми като баналността. Неговата най-голяма мотивация е да бъде част от добри екипи, които умеят да създават визуално уникални и функционално работещи продукти и услуги, които разрешават важни проблеми. Основната му мисия е да влага всичко от себе си в създаването на едно по-добро бъдеще.
Готов ли си да вземеш това, което предлага един колега с много опит? :)
ХАПВАНЕ, ПИТИЕТА & NETWORKING
След самото събиране винаги продължаваме за по питие и хапване в близкото заведение ;)
ОРГАНИЗАЦИОННИ ПАРТНЬОРИ
Ralev.com – студио, специализиращо в създаването на корпоративен дизайн и бранд идентичности
Betahaus.bg – Betahaus COWORKING
Raz.bg – платформа за онлайн магазини под наем за дизайнери-крафтъри
+++
Bulgarian Design Group (BDG, 2007) е група, създадена, за да развива професионалната дизайн сцена в България чрез обмяна на творческо ноу-хау и полезни бизнес практики, както онлайн, така и офлайн.
Групата във Facebook ( www.fb.com/groups/
Настроението е неформално. Освен нетуъркинг, всяко събитие има конкретна тема и гост.
Говори се за графичен, уеб дизайн, интерфейс дизайн, дизайн на мобилни апликации, анимация, 3D дизайн, дизайн на игри и други креативни теми.
Ако искате да станете член на BDG и да се възползвате от отстъпки към нашите партньори, регистрирайте се тук.
- custom_permalink:
- bdg-44-dimiter-petrov-web-interface-design