Интервю със Стефан Иванов: UXify 2018 + Промо код за отстъпка %

UXify е двудневна дизайн конференция, която ще се проведе в София на 27-и и 28-и април 2018 г. Четвъртото издание ще обърне внимание на бъдещето на дизайн индустрията и ще се фокусира върху подбрани теми, изследвания и работилници върху дизайн процеса, тестването на използваемостта и дизайн системите. Първият ден на UXify 2018 ще започне от петък сутринта с конференция, панелна дискусия и споделяне на интересни идеи на сцената. Най-бързите ще могат да се сдобият с билети за работилниците и да взаимодействат с местни и международни дизайн експерти в съботния ден. Събитието е подходящо както за нови посетители, така и за редовни UXify ентусиасти.

PRO членовете на BDG могат да ползват отстъпка за билетите за събитието. За да научите кода за отсъпка, прочетете интервюто със Стефан Иванов, Senior UX Architect, Infragistics.

Q: Здравей Стефан, разкажи за UXify на тези от нас, които все още не са посещавали конференцията.
A: Най-напред благодаря за възможността да споделя с една аудитория, която силно ме мотивира и вдъхновява за едно от нещата през годината, което очаквам с най-много нетърпение и изключително вълнение. Конференцията е посветена на потребителското преживяване, но човек може да очаква и много информация и вдъхновение във всички аспекти на дизайна. Това което прави конференцията тази година по-вълнуваща от всякога е тематиката и за бъдещето на индустрията ни, което провокира да поканим едни от най-въздействащите локални дизайн лидери, както и да разширим списъка си от международни гости с доста интересни имена. Това съвместно с шанса повечето покани веднага да бъдат приети допринесе да имаме една agenda, която дори и аз като организатор нямам търпение да изживея. Също така се съобразихме с препоръките от минали години за подобряване на съдържанието, което ни накара да увеличим keynote презентациите на три и да имаме специален формат лекция за case studies за по практически ориентирани теми.

 Ако си регистриран PRO член и си се логнал в сайта, ще можеш да видиш под този надпис код за отстъпка за билетите за събитието. 

Q: А какво за теб лично е UXify?
A: Много неща. Преди да започна работа в Infragistics бях поканен за лектор на първото издание на конференцията преди 4 години и това отвори вратата за мен да намеря идеалната за себе си професионална реализация. Тя ме доведе и в екипа организиращ всяко следващо издание и така днес съм отдаден на идеята да сбъдна най-добрия UXify досега. Освен това вярвам, че не само за мен, а и за всеки наш гост UXify e място за среща със стари и нови приятели, пространство за вдъхновение и актуализация на черепната кутия  Сцените и залите на UXify вярвам, че ще родят някои от брилянтните таланти, чиито профили в behance и dribble ще следваме през идните години. На последно място по ред, но не и по значение е възможността хора извън сферата на дизайна да се докоснат и потънат в магията ѝ за ден или два по един изключително достъпен начин.

Q: Това звучи като доста мащабна и амбициозна цел … сподели ни малко повече за гвоздеите в програмата ви, тазгодишните Keynote лектори.
A: От първия си ден в Infragistics имам силното желание да доведа у нас един колега от американския ни офис, който много бързо спечели респекта и симпатиите ми и той беше първото име, за което настоях. George Abraham е лицето зад Indigo Studio и освен невероятен UX дизайнер има страшно бистър ум ориентиран към резултат, което често убягва на по-абстрактните и креативни мозъци. Неговата най-голяма сила е по отношение на дигиталните прототипи и тестовете с потребителите и вярвам, че след UXify ще гледаме на тях по съвсем нов начин. С втория ни гост Matouš Roskovec всичко беше случайност. Исках да направя нещо стойностно за цялата дизайн общност в България и така се роди едно проучване за дигиталния дизайн у нас, което да ни даде по-ясна идея и да отговори на въпросите, които много от нас си задаваме. Писах на Avocode продукт, който ми се наложи да ползвам преди време и ми отговори техния Creative Lead, с който се заговорихме над плановете им за бъдещето и така реших да го поканя, а той прегърна и идеята за UXify с отворени обятия. Третия ни гост James Butler, дължим на Станка Бозалиева от екипа ми, която отдадено търсеше вдъхновяващи имена наред с мен и стигна до един от дизайнерите в Booking.com, определяш себе си като „helping people to experience the world“. Когато го поканихме и помолихме за тема отговорът му даде и непоколебим отговор на въпроса кой да вземе последния слот. Няма да развалям изненадата за темата, която ще развие на UXify, добре сте дошли да чуете сами.

Q: UXify се провежда в рамките на два дни като по традиция единия е отреден за уъркшопи нали така?
A: Точно така. Както последния път така и през 2018 сме отредили втория ден от събитието на уъркшопите, които отново ще бъдат общо 6. Всеки посетител ще избере един сутрешен и един следобеден където в малка група ще работи над поставените от лектора задачи и ще може да се възползва от техните опит и насоки. Уъркшопите винаги са били черешката на тортата на UXify, защото дават възможност за много по-лично отношение и комуникация с експертите, които сме поканили.

Q: Какво ще кажеш на нашата дизайн общност в заключение?
A: Искам да им пожелая много здраве и неспирно вдъхновение както и успех в проектите, до които се докоснат. Надявам се да съм успял да предам част от ентусиазма си за предстоящото издание на UXify и искрено се надявам да се срещнем отново или запознаем в края на Април ако те изберат така. А ако изберат непременно да ползват кода за отстъпка:

custom_permalink:
interview-stefan-ivanov-ux-conference

Вашият коментар