Идентичност На Марката
- Идентичност На Марката
Насоките за марката са ясно дефинирани правила и стандарти, които съобщават как вашата марка трябва да бъде представена в света. Те помагат на бизнеса да гарантира последователност и да демонстрира какво представлява компанията и какво прави. Мислете за това като за „наръчник с правила“, който централизира цялостния облик и усещане на идентичността на вашата марка.
Какво трябва да включват насоките за марката?
1. Информация за историята, мисията, ценностите и визията на вашата марка
2. Указания за използване на логото, включително цветова палитра, файлов формат(и), минимални и максимални размери, контексти, разстояние и разрешения за използване, например къде трябва и не трябва да се показва
3. Цветова палитра, включваща RGB и CMYK кодове
4. Шрифтове и размери на текста (както печатни, така и цифрови)
5. Тон на гласа и граматически правила
6. Дизайнерски елементи и видове изображения, икони и фотография, които да се използват
7. Дизайн на визитки и бланки
Какво трябва да включват насоките за марката?
1. Информация за историята, мисията, ценностите и визията на вашата марка
2. Указания за използване на логото, включително цветова палитра, файлов формат(и), минимални и максимални размери, контексти, разстояние и разрешения за използване, например къде трябва и не трябва да се показва
3. Цветова палитра, включваща RGB и CMYK кодове
4. Шрифтове и размери на текста (както печатни, така и цифрови)
5. Тон на гласа и граматически правила
6. Дизайнерски елементи и видове изображения, икони и фотография, които да се използват
7. Дизайн на визитки и бланки
Трябва да сте регистриран потребител за да може да добавите нова дефиниция и да гласувате.
Регистрирайте се безплатно тук. Ако вече имате регистрация може да влезете от тук.