Ctr (Clickthrough Rate)

Ctr (Clickthrough Rate)
1
Коефициент, използван в рекламата, показващ колко често видяна реклама на уебстраница бива реално кликвана и нейното съдържание проверявано. Този коефициент служи за измерване колко ефективна е дадена реклама по отношение на подбраниете ключови думи.
CTR е равен на броя на кликвания върху рекламата разделен на броя на нейните виждания (т. нар. импресии), т.е. ако на всеки 1000 импресии има 5 кликвания, то CTR e 0.05%. По-висок коефициент показва по-успешно привлечен интерес към рекламата.

Добавен от: Antoniya Nemtserova

Трябва да сте регистриран потребител за да може да добавите нова дефиниция и да гласувате.
Регистрирайте се безплатно тук. Ако вече имате регистрация може да влезете от тук.